
سلام پیغامی از یک دوست قدیمی به دستم رسید و خب راه ارتباطی برای پاسخگویی وجود نداشت گفتم طی یک پست با همهی دوستان قدیمی که وبلاگم رو میu200eخونند و نمیخونند؛ در ارتباط هستیم یا نیستیم گپی بزنم. راستش تا قبل از دانشگاه منزویu200eتر از اونی بودم ک کسی بتونه تصورش کنه و تعداد دوستانی که نه اینکه صمیمی باشند ولی حداقل از یه حالت خیلی نرمال یه بالاتر باشند از انگشتهای یک دست تجاوز نمیu200eکرد. به هر حال از همون دوران کودکی اینطور بزرگ شدم که دوستانم اندک باشم و بهشون وفادار باشم.xa0 طی دوران دانشگاه ...
ادامه مطلب