
سامان یکی از دوستانم هست که زمانی که ایران بود به شدت پیگیر فوتبال داخلی و اروپا بود؛ به طوری که وقتی نگاه فوتبال میکرد از شدت هیجانی که بهش دست میداد شما نگرانش میشدی. تازه خاطرم هست که یک شام هم برای برد پرسپولیس بهم داد. :)) با این حال از زمانی که مهاجرت کرده فوتبال را بوسیده گذاشته کنار، در نقطه مقابلش من بیش از پیش فوتبال را دنبال میکنم. نه به حساسی سامان ولی خب به هر حال بازیهای لیگ قهرمانان اروپا بخصوص تیم محبوبم را نگاه میکنم. حالا ممکنه گاهگداری با توجه به زمان فراغتم بازیهای دیگه هم ن...
ادامه مطلب