
هیچ وقت خودتون رو از جایزه محروم نکنید! آدم وقتی که یه مسیر طولانی مدت برای رسیدن به هدفش در پیش داره احتمالاً بین راه خسته میu200eشه، حس درجا زدن رو داره و و شوق و شعفش برای ادامه دادن رو به زوال میu200eu200eره. خودخوریها شروع میu200eشه و فکر میu200eکنه توانایی کافی رو نداره. با این افکار جاده رو شبیه مرداب میu200eکنه که هرچی ادامه حس فرو رفتگی بیشتری داره. تجربهام نشون داده که باید این سراشیبی انگیزهxa0 رو به جایزه دادن یه سرسره بازی تبدیل کرد.xa0 در واقع خیلی وقتها میu200eشه که آدم جایزههاش ر...
ادامه مطلب